سیستم مدیریت ارتباطاتCRM

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان اشاره نرم افزاری مديريتي و تحت شبكه ميباشد كه امكان تعريف سطوح دسترسي مختلف براي كاربران سيستم را امكان پذير ساخته است و همچنين يك ميز كار در اختيار تمام كاربران قرار ميدهد تا بتواندكارهاي خود را در طول روز ، هفته،و ماه مديريت و برنامه ريزي نمايند.

سيستم مديريت ارتباط با مشتريان اشاره درجهت رفع نيازهاي واحدهاي مختلف با قابليتهاي ويژه توليد شده است كه در ذيل به آن اشاره ميشود:

سيستم ثبت اطلاعات مشتريان و كاربران :
اين امكان رافراهم مي­آورد كه اطلاعات مشتريان وكاربران به ويژه مشخصات ،آدرس ، ارتباطات ، خريدهاي صورت گرفته وغيره را ثبت و در مواقع لزوم بهره برداري نمايد كه خود شامل ثبت اطلاعات مفيدي از قبيل :

تعريف پروژه هاي  سازماني
قابليت تفكيك مشتركين ومراجعين به اشخاص حقيقي ،حقوقي ،رقبا و…
امكان تعريف نوع ارتباط با مشترك ،مددجو ،پرسنل و… همچنين دسته بندي آن
ايجاد سطح دسترسي كاربران
ثبت مشخصات كارمندان

سيستم ثبت و پيگيري اطلاعات تماسها :
اين قسمت شامل مديريت ،ثبت و پيگيري خودكار تماسهاي ورودي وخروجي ميباشد .

سيستم مكاتبات داخلي:
اين قسمت به نوعي امكان ايجاد اتوماسيونی درون سازماني را ايجاد ميكند كه شامل قسمتهاي مختلفي ميباشد

  • امكان ارجاع پروژه به يك يا چند كاربر
  • امكان ارجاع پروژه به واحدها واشخاص و ارجاع فازهاي كاري به فرد يا افراد مختلف
  • قابليت كامنت گذاري و تبادل فايل و جابجايي آن
  • قابليت افزودن يادآوري به عنوان پروژه تك اقدامي و پيگيري از طريق كامنت گذاري
  • قابليت پيگيري كارها با مجريان انجام آن
  • ثبت وپيگيري قرار ملاقات ها
  • ثبت و پيگيري جلسات
  • گذاشتن يادداشت براي انجام امور مختلف به پرسنل
  • امكان اضافه كردن يادآوري
  • نمايش يادآوري ها

سيستم اطلاع رساني :
اين قسمت خود از سه نرم افزارشامل، نرم افزار ايميل ،ارسال فاكس و نرم افزار پيامك تشكيل شده است كه تنظيم دستي ويا خودكاردارند ،ونيز امكان ارسال همزمان آنها براي يك شخص ويا تعريف ارسال در آينده به صورت فردي يا گروهي را امكان پذير ساخته است .

سيستم فاكتور خدمات:
نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان امكان برقراري ارتباط با نرم افزار حسابداري اشاره را دارد كه در اين صورت تمام اطلاعات به صورت خودكار انتقال مي يابددر غير اين صورت امكاناتي از قبيل صدور فاكتور، درج و تعريف هزينه هاي مختلف مانند واسطه هاي فروش ،ارزش افزوده و… را دارا ميباشد.

قسمت گزارشها :
اين قسمت از جذاب ترين قسمتهاي نرم افزار ميباشد كه امكان استفاده از گزارشهاي متنوع نرم افزار با فرمتهاي مختلف (EXCEL ,WORD , PDF,.. ) و يا ايجاد گزارشهاي مورد نظر را فراهم ساخته است .

  • گزارش عملكرد پرسنل (كارهاي باقيمانده و يا انجام نشده ) در بازه هاي زماني مشخص (روزانه، هفتگي، ماهانه)
  • گزارش گيري از وضعيت پروژه ها
  • گزارش مشتريان ونحوه ي رفتار آنها
  • دسته بندي ميزان مشتريان براساس ميزان خريد و يا عواملي مانند نوع كالاهاي خريداري شده ،علت  خريد ،نحوه ي شروع همكاري و …
  • گزارش از دستور جلسات
  • گزارش از فاكتورهاي صادر شده
  • گزارش از پيامهاي ارسال شده
  • گزارش از وجوه دريافتي

قيمت نرم افزار :20.000.000

توجه: به کلیه قراردادها از تاریخ 1395/01/01نه درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

dowدانلود راهنمای نرم افزار

dowدانلود آپدیت نرم افزار

Summary
software image
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Software Name
سیستم مدیریت ارتباطاتCRM
Operating System
ویندوز
Software Category
کاربردی
Price
RIAL 20000000